مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-08سياسي

جریانی قائل به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات نیست


جریانی قدرتمند وجود دارد که نقش مردم را در مشارکت انتخابات زینتی و ظاهری می داند و مبنای شرعی و حقوقی برای نظر و حضور مردم قائل نیست.

- ، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ده روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است اظهار امیدواری کرد: فضای بخش قابل توجهی از جامعه که تاکنون عدم مشارکت در انتخابات است، تغییر کند.

وی یکی از عوامل ناامید کردن مردم از صندوقهای رأی، احساس عدم تأثیر و سخن گفتن از بالا به پایین برخی مسئولان و نهادهای نظارتی برشمرد و ادامه داد: عملکرد تبعیض آمیز صداوسیما نیز این احساس را در مردم تشدید می کند.

رییس شورای شهر تهران ابراز داشت: با وجود آنکه رهبر انقلاب در سخنرانی سالگرد امام، نقش حساس و تعیین کننده مردم در جمهوری اسلامی را تبیین کردند اما هنوز جریانی قدرتمند وجود دارد که نقش مردم را زینتی و ظاهری می داند و مبنای شرعی و حقوقی برای نظر و حضور مردم قائل نیست.

هاشمی با اشاره به اینکه بخش مهم دیگر سخنان رهبر انقلاب در گلایه و انتقاد از فضای ایجاد شده علیه کاندیداهای رد صلاحیت شده بوده است گفت: ایشان تصریح بر جبران توسط دستگاه های مسئول نیز با بی تفاوتی مخاطبان این انتقاد و مطالبه رهبری مواجه شده است و شاهد هیچ گونه اقدام و جبران مسئولانه ای نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریانی قائل به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات نیست

جریانی قائل به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات نیست