مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-08سياسي

اختصاص 20 نقطه در سطح شهر سنندج برای تبلیغات انتخاباتی


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از تعیین 20 نقطه از سطح شهر برای تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر؛ - آسوز شعبانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج  اظهار کرد: بی شک یکی از رویدادهای مهم سالجاری برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهموری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

  رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: تبلیغات نامزدها هم یکی از موارد مهم درانتخابات است که در راستای رعایت عدالت و همچنین فراهم نمودن مکان مناسب برای معرفی نامزدها هرساله این سازمان با تعیین نقاطی در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات را برای نامزدها فراهم می کند.

  شعبانی گفت: جلسات متعددی برای جلوگیری از آشفتگی بصری و نظم دهی و ساماندهی فضای انتخاباتی در روزهای منتهی به انتخابات در فرمانداری برگزار شد.

  وی افزود: برابر تبصره 2 ماده 62 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، شهرداری ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر همزمان با آغاز تبلیغات نامزدها در نظر بگیرند.

اختصاص 20 نقطه در سطح شهر سنندج برای تبلیغات انتخاباتی تعیین 20نقطه سنندج برای تبلیغات انتخابات رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از تعیین 20 نقطه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 نقطه در سطح شهر سنندج برای تبلیغات انتخاباتی

اختصاص 20 نقطه در سطح شهر سنندج برای تبلیغات انتخاباتی