مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-07اقتصادي

رویداد استارت آپ «نوآوری در صنایع بسته بندی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: بنا به اهمیّت جایگاهِ بسته بندیِ محصولات باغی، رویداد استارت آپی در قالب ایده شو با رویکرد نوآوری در صنایع بسته بندی و با تمرکز ویژه بر محصولات بادام برگزار شد.

- حمیدرضا فلاح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برگزاری رویداد استارت آپ در قالب ایده شوی نوآوری در صنایع بسته بندی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بنا به اهمیّت جایگاهِ بسته بندیِ محصولات باغی، رویداد استارت آپی(کسب و کار نو) در قالب ایده شو با رویکرد نوآوری در صنایع بسته بندی و با تمرکز ویژه بر محصولات بادام برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری رویدادهای استارتاپی می تواند به عنوان یکی از محورهای پایه در پشتیبانی از تولید مورد توجّه قرار گیرد و به همین منظور رویداد استارت آپی ایده شو نوآوری در صنایع بسته بندی در قالب وبینار در مرکز خدمات فن آوری و کسب و کار شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد.

وی عنوان کرد: پس از بررسی های تخصّصی و با تصویب هیأت داوران، از میان 19 ایده ی واصله، 3 ایده با عناوین بسته بندی خشکبار و میوه های خشک در قالب طرح اوریگامی ، طراحی مفهومی بسته بندی محصول بادام و بسته بندی محصولات غذایی به وسیله ی شیت های کامپوزیتی خوراکی به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارت آپ «نوآوری در صنایع بسته بندی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

رویداد استارت آپ «نوآوری در صنایع بسته بندی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد