مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 20:452021-06-07بين الملل

روسیه 9 مقام کانادایی را تحریم کرد


وزارت خارجه روسیه روز دوشنبه 9 مقام کانادایی را به دلیل سیاست های ضد روسی، به لیست تحریم های خود اضافه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه روز دوشنبه خبر داد که این کشور 9 شهروند کانادایی را به دلیل سیاست های ضد روسی تحریم کرده است.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: این تصمیم در پاسخ به تحریم های غیرقانونی است که توسط دولت کانادا در روز 24 مارس 2021 علیه شهروندان فدراسیون روسیه به بهانه ادعایی آزار و اذیت الکسی ناوالنی شهروند روسیه اعمال شده است .

لیست افرادی که از ورود به روسیه منع شده اند عباتند از: دیوید لامتی وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، جودی توماس معاون وزیر دفاع ملی کانادا، آنا کلی کمیسر خدمات اصلاحی کانادا، برندا لوکی کمیسر پلیس سلطنتی کانادا، مارسی سورکز مدیر اجرایی سیاست و امور کابینه نخست وزیر کانادا، لی بلانک وزیر امور بین دولتی کانادا، میشاییل رولاییو معاون رییس ستاد دفاع کانادا، برایان برنان معاون کمیسر پلیس سلطنتی کانادا و اسکات بیشاپ فرمانده فرماندهی اطلاعات نیروهای کانادایی.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه سخنانش تاکید کرد که مسکو همچنان آماده توسعه روابط با اوتاوا بر اساس احترام متقابل بوده که این موضوع با تاکید بر همکاری در زمینه منافع دوجانبه و روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 9 مقام کانادایی را تحریم کرد

روسیه 9 مقام کانادایی را تحریم کرد