مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 20:402021-06-07اجتماعي

درخواست معلمان برای اجرای نظام رتبه بندی/ سرانه مدارس افزایش یابد


مسؤول مرکز مطالعات جمعیت فرهنگیان جوان کشور گفت: شایسته سالاری در عرصه انتخاب مدیران در تمام سطوح، نگاه به اقلیم و بوم در طراحی کتب درسی، اجرای نظام رتبه بندی به معنای واقع کلمه و افزایش سرانه مدارس از جمله اولویت های وزارت آموزش و پرورش است.

- علیرضا باغستانی مسؤول مرکز مطالعات جمعیت فرهنگیان جوان کشور در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره مشکلات آموزش و پرورش اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی، مسائل مربوط به حقوق و دستمزد، سرانه پایین مدارس، ارزشیابی های غیرواقعی و ساختگی، ساختار مدارس فرسوده و برنامه درسی متمرکز  از جمله مشکلات آموزش و پرورش است.

وی درباره رییس جمهور موفق از نگاه فرهنگیان، گفت: رییس جمهور موفق فردی عملگرا، آینده نگر و از همه مهم تر دارای برنامه در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

    باغستانی در پاسخ به این پرسش که مهم ترین ویژگی وزیر آموزش و پرورش چه باید باشد، بیان کرد: مهم ترین ویژگی وزیر آینده از نظر من این است که از بدنه آموزش و پرورش باشد و ساختار آموزش پرورش را تجربه کرده باشد.

  وی درباره اولویت های آموزش و پرورش برای بهبود شرایط، اظهار کرد: رسیدگی به مقوله شأن معلم مخصوصاً در حوزه اقتصاد و رفاهی، بازطراحی شیوه مدیریت در سطح کلان و نیمه کلان، استفاده از امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست معلمان برای اجرای نظام رتبه بندی/ سرانه مدارس افزایش یابد

درخواست معلمان برای اجرای نظام رتبه بندی/ سرانه مدارس افزایش یابد