مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-07سياسي

من رای می دهم، اما فرق می کند چه کسی رییس جمهور باشد


مردم این بار نیز رأی خواهند داد، ولی برایشان فرق می کند چه کسی رییس جمهور شود، این بار مطالبه گری مردم زیاد است و قطعاً خون پاک سردار شهید سلیمانی، - خبرگزاری فارس مازندران  ـ بهزاد پورمحمد در سال های اخیر سوء مدیریت و عملکرد ضعیف تعداد زیادی از دولت مردان در رده ها و سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستانی باعث شده تا اعتماد مردم به دولت سلب و تقریباً مردم از دولتی که با شعار تدبیر و امید به میدان آمده بود، به خاطر بی تدبیری ناامید شدند.

هر چند که در نظام های غلط مدیریت دولتی، وقتی ناظر و ارائه دهنده آمار و عملکرد، بدنه دولت و یا همان قوه مجریه باشد، همه چی از منظر خودشان گل و بلبل خواهد بود، حال آنکه مردم همین مثبت ها را هرگز حس نمی کنند و در زندگی و جامعه خود جاری نمی بینند.

  دولت چند سال است که مرتب از مهار تورم می گوید، حال آنکه تورم افسار گسیخته جامعه، بالای 50 درصد هست و به مردم فشار زیادی وارد کرده است، دولت از فضای آرام در جامعه سخن می گوید، حال آنکه از این مسئله غافل مانده و یا خودش را به خواب زده است که این آرامش را مدیون صبر و تحمل همین مردم و ایثار و از خودگذشتگی آنها باید ببیند.

  مردمی که فشارهای اقتصادی، مشکلات معیشتی، کوچک شدن سفره آنها، بیکاری، ازدواج جوانان، مسکن و مواردی از این قبیل، تقریباً آنها را ناامید از دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من رای می دهم، اما فرق می کند چه کسی رییس جمهور باشد

من رای می دهم، اما فرق می کند چه کسی رییس جمهور باشد