مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-07اقتصادي

5 هزار بطری روغن خوراکی احتکاری در ری به قیمت مصوب توزیع شد


رییس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف 5 هزار بطری روغن خوراکی از انبارهای غیر رسمی در سطح شهرستان ری به دلیل احتکار و توزیع با قیمت مصوب دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به کشف روغن احتکاری در ری، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان دستگاه های نظارتی شهرستان ری در جریان بازرسی از انبارها و مراکز عرضه و نگهداری کالاها در ری موفق شدند 5 هزار عدد بطری انواع روغن خوراکی با حجم های مختلف که به قصد احتکار و گران فروشی در انبارهای فاقد مجوز و غیررسمی انبارشده بود را شناسایی کنند.

وی گفت: محتکران اقلام را به قصد افزایش قیمت خریداری و نگه داری می کردند تا در کمبود و نیاز بازار با افزایش چندین برابری قیمت ها اقدام به توزیع کنند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: روغن های کشف شده به منظور تأمین نیاز بازار با هماهنگی های انجام گرفته با رعایت انصاف و عدالت در شهرهای دورافتاده، روستاها و بخش مرکزی ری به قیمت دولتی توزیع شد.

ستاره تصریح کرد: روغن های اکتشافی با هماهنگی اتحادیه مربوطه و بخشداران متقاضی برای توزیع با قیمت مصوب به واحد های مجاز در شهرستان ری ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار بطری روغن خوراکی احتکاری در ری به قیمت مصوب توزیع شد

5 هزار بطری روغن خوراکی احتکاری در ری به قیمت مصوب توزیع شد