مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-07اقتصادي

زیرساخت گردشگری محوطه تاریخی ریوی مانه و سملقان توسعه می یابد


سرپرست پایگاه میراث فرهنگی محوطه باستانی ریوی مانه و سملقان از شروع فعالیت های مربوط به ایجاد زیرساخت های گردشگری در این محوطه تاریخی خبر داد.

- و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، محمدجواد جعفری با بیان اینکه عملیات طراحی و ساخت سالن معرفی گردشگری در محوطه تاریخی ریوی آغاز شده است، اظهار کرد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات استانی زیرساخت گردشگری تأمین و طراحی ساختمان آن نیز به پایان رسیده است.

سرپرست پایگاه میراث فرهنگی محوطه باستانی ریوی مانه و سملقان با اشاره به اینکه طی روزهای آینده عملیات احداث ساختمان آغاز خواهد شد، افزود: با توجه به اهمیت و پتانسیل های گردشگری و اشتغال زایی این محوطه تاریخی، در تلاش هستیم تا با اجرای طرح های گردشگری همگام با فعالیت های پژوهشی، زمینه لازم برای جذب گردشگر و اشتغال زایی پایدار در محوطه تاریخی ریوی فراهم شود.

جعفری همچنین از آغاز تجهیز پایگاه میراث فرهنگی محوطه تاریخی ریوی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به لزوم استقرار امکانات اداری و اجرایی در محل پایگاه میراث فرهنگی ریوی و ساماندهی فعالیت های عمرانی و پژوهشی در این محوطه تاریخی مهم استان از محل اعتبارات ملی عملیات تجهیز پایگاه آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت گردشگری محوطه تاریخی ریوی مانه و سملقان توسعه می یابد

زیرساخت گردشگری محوطه تاریخی ریوی مانه و سملقان توسعه می یابد