مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-07سياسي

حضور حداکثری در انتخابات مهم ترین مسئله کشور است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: حضور حداکثری در انتخابات از مهم ترین مسائل کنونی کشور است.

- ، آیت الله محسن حیدری در مراسم تریبون آزاد که در شهرستان شوش برگزار شد، حضور حداکثری در انتخابات را از مهم ترین مسائل کنونی دانست و تأکید کرد: فرد اصلح نیز باید شناخته شود.

وی مشکلات شهر شوش را بیشتر در سطح کشوری دانست و افزود: همه مشکلات کنونی را می دانیم و بیشتر مشکلات شهر شوش با مشکلات دیگر شهرها یکی است و باید در سطح کلان حل شود که این امر با مدیریت قوی و با انتخاب دولتی فعال و اصلح میسر می شود.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: از 6 سال پیش تاکنون مجموعه ای از طلاب و جوانان جهادی از زلزله کرمانشاه تا سیل اخیر به صورت خودجوش و بدون نام فعالیت می کردند و اکنون تصمیم گرفتیم این فعالیت ها تحت عنوان قرارگاه الغدیر اجرا شود.

وی افزود: این آمادگی وجود دارد که برای قرارگاه الغدیر در شوش شعبه ای راه اندازی شود و ما از مشارکت کنندگان در شوش نیز حمایت می کنیم.

امیر خنیفر رییس سابق اداره آموزش و پرورش و از فعالان سیاسی شوش نیز در این نشست با بیان اینکه تحلیل های سیاسی و اجتماعی زیادی در ارتباط با بحث انتخابات ریاست جمهوری در ایران وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین تحلیل های انتخاباتی 1400 این است که با توجه به شرایط داخلی و خارجی که وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات مهم ترین مسئله کشور است

حضور حداکثری در انتخابات مهم ترین مسئله کشور است