مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 15:202021-06-07سياسي

«مدیریت» مهم ترین ویژگی رییس جمهور آینده/ اقتصاد مهم ترین خواسته مردم است


مهم ترین ویژگی رییس جمهور آِینده «مدیریت» است که بتواند مشکلات اقتصادی را به عنوان مهم ترین خواسته مردم رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد عبادی زاده عصر امروز در ویژه برنامه دعوت اظهار کرد: اولین ویژگی رییس جمهور آینده آن است که مدیر باشد و تخصص در یک رشته شاید به تنهایی نتواند مشکلات کشور را رفع کند.

وی افزود: رییس جمهور باید توانایی جمع کردن کشور را داشته باشد و مهم ترین نقطه گرانی گاه انقلاب اسلامی را که همانا قرارگیری در پیچ تاریخی اقتصادی است، حل و رفع کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که توجه به سفره مردم و دغدغه عمومی در این زمینه باید راهبرد اصلی دولت آینده باشد، خاطرنشان کرد: اشتغال و رونق تولید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برنامه ریزی برای آن می تواند نسل جوان جامعه را به چرخه تولید و بهره وری در کشور وارد کند.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: فرهنگ مسأله ای اساسی است ولی اولویت امروز که مطالبه مردم و رهبری است، معیشت مردم است و اداره اقتصاد کشور یک خواسته اساسی از رییس جمهور است.

وی اهمیت عنصر تقوا در رییس جمهور آینده را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: بیش از 97 درصد بودجه کشور دست رییس جمهور کشور است و رییس جمهور باید امین مردم باشد تا منابع به شکل مناسب و درستی در کشور توزیع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدیریت» مهم ترین ویژگی رییس جمهور آینده/ اقتصاد مهم ترین خواسته مردم است

«مدیریت» مهم ترین ویژگی رییس جمهور آینده/ اقتصاد مهم ترین خواسته مردم است