مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-07سياسي

شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و بهداشتی در کشور فراهم است


وزیر کشور در پانزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: همه شرایط برای برگزاری انتخابات سالم، قانونی و کاملا بهداشتی در کشور فراهم است - به گزارشخبرگزاری مهر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ؛ گفت: در جلسه امروز موضوع های قرنطینه، انتخابات ومساله تأمین واکسن برای گروههای پرخطر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور با اشاره به مساله مهم پیگیری قرنطینه و جرایم ناقضین این عرصه گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت و نیروی انتظامی، اقدامات مؤثری در این عرصه صورت گرفته است.

رحمانی فضلی با درخواست از مردم و مبتلایان به بیماری در رعایت موضوع مهم قرنطینه، گفت: اگر بتوانیم مبتلایان را در فضاهای قرنطینه ای چه در بیمارستان ها و چه خانه ها نگهداری کنیم، قطعاً بقیه مردم می توانند در شرایط بهتری فعالیت داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا در بخش دیگری از صحبت هایش به روند وضعیت بیماری در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: بحمدا… در همه استان ها وضعیت بیماری کماکان رو به بهبود است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه فقط در سه استان هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان وضعیت بیماری متفاوت است، گفت: در این استان ها به مراقبت های جدی نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و بهداشتی در کشور فراهم است

شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و بهداشتی در کشور فراهم است