مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-07اقتصادي

توسعه روابط تجاری، صنعتی و بانکی تهران و دوشنبه


یکی از زمینه های مهم برای گسترش روابط تجاری ایران و تاجیکستان وجود روابط بانکی مابین بوده و لازم است دو طرف در این زمینه تحرک لازم را انجام دهند.

- به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان، در نشست افتتاحیه اجلاسیه چهاردهم کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دو کشور در شهر دوشنبه با قدردانی از میهمان نوازی طرف تاجیکستانی، گفت: ما به عنوان مسؤولان کمیسیون باید چاره جویی کنیم تا توافق هایی که با صرف وقت، هزینه و بر اساس اراده رهبران عالی به دست آمده، هر چه زودتر به نتایج ملموس تری برسد و روند اجرای آن ها به سطح مطلوب و شایسته دو کشور رسانده شود.

وی افزود: یکی از زمینه های مهم برای گسترش روابط تجاری دو کشور وجود روابط بانکی مابین بوده و لازم است دو طرف در این زمینه تحرک لازم را انجام دهند.

وزیر نیرو با استقبال از درخواست و پیشنهاد طرف تاجیکستانی برای گسترش سرمایه گذاری های صنعتی ایران در تاجیکستان با استفاده از نیروی کار و منابع اولیه این کشور، توضیح داد: حل مشکلات بانکی پیش نیاز توسعه سرمایه گذاری طرف های ایرانی است.

رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و تاجیکستان با آرزوی سلامتی و موفقیت برای طرف تاجیکستانی، اظهار داشت: در زمان مسئولیت خود و وزیر انرژی تاجیکستان گام های اساسی در توسعه همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط تجاری، صنعتی و بانکی تهران و دوشنبه

توسعه روابط تجاری، صنعتی و بانکی تهران و دوشنبه