مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-07سياسي

اعتراض به عدم احراز صلاحیتم ندارم/رییسی به جای دولت صنایع راکد را احیا کرد


رییسی سالم است چرا که فقر را ندیده بلکه چشیده است و دلسوزانه کار می کند و اطراف خود افراد سالم را به کار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدحسین قدیری ابیانه عصر امروز در جمع طلاب و روحانیون حامی آیت الله رییسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از افرادی هستم که احراز صلاحیت نشدند اما به شورای نگهبان حق می دهم.

وی گفت: کسی که به دنبال گواهینامه پایه یک می رود باید قبل از آن گواهینامه پایه دو را گرفته باشد رییس جمهور باید بتواند ده ها هزار نفر را مدیریت کند و به همین خاطر گلایه از رد صلاحیت خود ندارم.

قدیری ابیانه ادامه داد: هر چند خودم را از برخی افراد تایید صلاحیت شده بهتر می دانم اما آقایان کاری کردند که همه فکر می کنند بهتر از این فرد فعلی قادر به اداره کشور هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آیت الله رییسی با اصرار مردم کاندیدا شد و انتخاب اول من نیز آیت الله رییسی است زیرا برای تغییر در کشور آمده تا با فساد مبارزه کند.

وی افزود: رییسی در قوه قضاییه موجبات رضایت مردم را ایجاد کرد زیرا ملاحظه کسی را نکرد و فساد ستیزی را از درون خود قوه آغاز کرد مردم خوشحال هستند زیرا قوه قضاییه به دنبال کسانی رفت که تا پیش از این دارای مصونیت اجتماعی بودند و با آنها برخورد نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به عدم احراز صلاحیتم ندارم/رییسی به جای دولت صنایع راکد را احیا کرد

اعتراض به عدم احراز صلاحیتم ندارم/رییسی به جای دولت صنایع راکد را احیا کرد