مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-07سياسي

واکنش عارف به نخستین مناظره ریاست جمهوری


اولین مناظره انتخاباتی به نوعی سقوط اخلاق بود، آنچه بیش از هر چیز در مناظرات اخیر، اذهان را به خود مشغول کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف، در ارزیابی از اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: آنچه بیش از هر چیز در مناظرات اخیر، اذهان را به خود مشغول کرده ، سقوط اخلاق سیاسی است.

قرار بود در نظام جمهوری اسلامی ایران، جمهوریت ، متصف به ارزش های اسلامی ، از جمله اخلاق باشد.

وقتی جمهوریت تحت الشعاع قرائت های سلیقه ای قرار می گیرد و قرائت ضد حقوق مردم میدان داری می کند، اسلام اخلاقی و انسانی در حاشیه قرار می گیرد.

معتقدم اگر با تفسیری حقوقی به بررسی صلاحیت ها پرداخته می شد، کاندیداهای حاضر در عرصه، بسی اخلاقی تر ، انسانی تر و اسلامی تر عمل می کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: نامزدهای محترم انتخابات می توانستند از فرصت این مناظره برای تبیین برنامه های خود بویژه در موضوع اقتصاد استفاده بهتری بکنند اما با کمال تاسف این فرصت عمدتا به اتهام زنی به یکدیگر و طرح مسائل حاشیه ای طی شد .

وی افزود: همه نامزدهای محترم در نهادهای مختلف حاکمیت اعم از قوه قضاییه،قوه مقننه و قوه مجریه مسئولیت داشته و دارند و به جای مسئولیت پذیری در قبال نارسایی های موجود وقت مناظره به اتهام زنی به یکدیگر و نقد گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عارف به نخستین مناظره ریاست جمهوری

واکنش عارف به نخستین مناظره ریاست جمهوری