مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-07سياسي

پیکر مطهر شهید گمنام به مازندران منتقل شد


معاون هماهنگ کننده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از انتقال پیکر مطهر شهید گمنام 24 ساله به استان خبر داد.

- ، سید قاسم هاشمی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی مردم غرب استان از پیکر یک شهید گمنام اظهار داشت: پیکر این شهید تازه تفحص شده بعد از ظهر امروز از جاده کندوان وارد استان شد.

هاشمی افزود: این شهید بسیجی 24 ساله بهمن 61 در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید و در تاریخ 5 بهمن 1399 در منطقه فکه تفحص شده است.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید گمنام عصر امروز در ورودی مرزن آباد مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار می گیرد، گفت: مراسم شب وداع شامگاه دوشنبه همراه با نماز مغرب و عشا در در حوزه مقاومت بسیج مرزن آباد برگزار می شود.

این مسئول گفت: مراسم شب وداع با پیکر شهید گمنام شامگاه سه شنبه در سپاه ناحیه چالوس و در یادواره شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مراسم استقبال ساعت 7 صبح چهارشنبه به صورت خودرویی از اردوگاه شهدای هفتم تیر تا سپاه رامسر صورت می گیرد، افزود: همچنین مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلی این شهرستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید گمنام به مازندران منتقل شد

پیکر مطهر شهید گمنام به مازندران منتقل شد