مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-07اقتصادي

دلیل تلف شدن ماهی ها در استخر لیلاکوه لنگرود چیست؟ + فیلم


به گفته رییس اداره محیط زیست لنگرود حدود 200 کیلوگرم از ماهی نوع فیتوفاگ در استخر لیلاکوه تلف شدند، گفت: ماهی های تلف شده توسط شرکت شیلات و دامپزشکی باید نمونه گیری شود تا دلیل اصلی تلف شدن ماهی ها مشخص گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، طی روزهای گذشته کلیپ تلف شدن ماهی ها در استخر لیلاکوه لنگرود در فضای مجازی منتشر شد واکنش های متفاوت مخاطبان همراه بود.

  رییس اداره محیط زیست شهرستان لنگرود در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با بیان اینکه طی بررسی های انجام شده توسط کارشناسان محیط زیست، این استخر مربوط به تامین آب زراعی کشاورزان است و جزو مناطق چهارگانه محیط زیست نیست، اظهار کرد: استخر لیلاکوه از گذشته به عنوان تامین آب زراعی منطقه استفاده می شود و در برخی از فصول سال ممکن است دچار کم آبی نیز گردد که کاهش میزان آب موجب کاهش اکسیژن و تلف شدن آبزیان می شود.

  وی با بیان اینکه این استخر برای پرورش ماهیان مناسب نیست، گفت: ماهی هایی که تلف شدند از نوع فیتوفاگ بود که میزبان تلف شدن ماهی ها 200 کیلوگرم بوده است.

ایوب زارع با بیان اینکه در ابتدای استخر در ضلع غربی آن ورودی لوله بتنی آب قرار دارد که از آسایشگاه سالمندان وارد استخر می شود، افزود: در سال های گذشته نیز به دلیل ورود کانال بتنی از آسایشگاه به استخر شکایتی مطرح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تلف شدن ماهی ها در استخر لیلاکوه لنگرود چیست؟ + فیلم

دلیل تلف شدن ماهی ها در استخر لیلاکوه لنگرود چیست؟ + فیلم