مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-07ورزشي

جنجال بر سر مقایسه بازیکنان ایرانی و عراقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماجرا از آنجا آغاز شد که ماجد الخلیفی سردبیر رسانه استاد الدوحه قطر و بازیکن سابق فوتبال قطر در مصاحبه ای از کیفیت بازیکنان ایرانی تعریف کرده و گفته بود: - درگیری ماجد الخلیفی و یونس محمود بر سر کیفیت بازیکن ایرانی و عراقی جنجال به پا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماجرا از آنجا آغاز شد که ماجد الخلیفی سردبیر رسانه استاد الدوحه قطر و بازیکن سابق فوتبال قطر در مصاحبه ای از کیفیت بازیکنان ایرانی تعریف کرده و گفته بود: بازیکن ایرانی بهتر از بازیکن عراقی است و ایران و بحرین در خلیج فارس بهترین بازیکنان را دارند.

این صحبت ماجد الخلیفی عکس العمل یکی از چهره های سرشناس فوتبال عراق را در پی داشته و یونس محمود کاپیتان سابق تیم ملی عراق که بین سالهای 2002 تا 2016، 148 بازی ملی برای تیم کشورش انجام داده در پاسخ به صحبتهای ماجد الخلیفی گفته است: عراق در جام ملتهای آسیا در سال 2015 ایران را شکست داد و در سال 2019 هم توانستیم دوباره از سد این تیم بگذریم و به نظرم سطح دو تیم یکسان است.

این صحبتها نه تنها در رسانه های عراقی بازتاب زیادی پیدا کرد بلکه ماجد الخلیفی هم در یکی از برنامه های شبکه الکاس از کیفیت تیم عراق تعریف کرده و این تیم را یکی از بهترین تیمهای آسیا معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال بر سر مقایسه بازیکنان ایرانی و عراقی

جنجال بر سر مقایسه بازیکنان ایرانی و عراقی