مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-07سياسي

پرداخت 60 میلیارد تومان از مطالبات مالباختگان پرونده سکه ثامن


دادستان تهران درباره اجرای حکم پرونده سکه ثامن گفت: این پرونده شکات زیادی دارد و با دستور ریاست قوه قضاییه و استیذان در مرحله بازپرسی بخشی از مطالبات مالباختگان به ارزش مالی 60 میلیارد تومان را از محل اموال توقیفی متهم پرونده پرداخت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در پاسخ به تذکر رییس دستگاه قضا درباره اجرای حکم پرونده سکه ثامن که در جریان سفر روز گذشته آیت ‎الله رییسی به اسلامشهر از سوی جمعی از مردم این منطقه مطرح شد، اظهار داشت: این پرونده شکات زیادی دارد و با دستور ریاست قوه قضاییه و استیذان در مرحله بازپرسی بخشی از مطالبات مالباختگان به ارزش مالی 60 میلیارد تومان را از محل اموال توقیفی متهم پرونده پرداخت کردیم.

القاضی مهر افزود: با صدور رأی قطعی پرونده، محکوم اصلی در زندان به سر می برد و همسر او هم به لحاظ ایفای نقش در پرونده راهی زندان شد و تعدادی از املاک و خودروی توقیفی از آن ها که قریب 20 ملیارد تومان است به فروش رسید که در حال تدارک پرداخت وجوه حاصله به شکات هستیم.

وی تأکید کرد: اخیراً املاکی از محکوم این پرونده در یکی از شهرستان ها شناسایی شده که شامل 190 واحد ملکی است و قرار است تا هفته آینده حدود 200 میلیارد تومان از مطالبات مالباختگان پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 60 میلیارد تومان از مطالبات مالباختگان پرونده سکه ثامن

پرداخت 60 میلیارد تومان از مطالبات مالباختگان پرونده سکه ثامن