مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-07اجتماعي

هوای یزد همچنان گرم خواهد بود


کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد از تداوم گرما در این استان خبر داد و گفت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی از بعد از ظهر امروز و طی فردا گاهی افزایش سرعت باد و کاهش نسبی دما در یزد پیش بینی می شود.

- سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تداوم گرمای هوا در استان یزد، اظهار کرد: دمای شبانه روز گذشته شهر یزد بین 28 و 42 درجه سانتیگراد در نوسان بوده و بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه های همدید اداره کل هواشناسی فعلا نباید منتظر خنک شدن هوا باشیم.

وی گرم شدن دمای هوا را سراسری دانست و افزود: امسال به دلایل مختلف زیست محیطی و جریانان جوی زودتر از سال های گذشته شاهد گرم شدن غیرمعمول دما هوا در نقاط مختلف کشور هستیم.

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: طی 24 ساعته گذشته بافق با دمای 46 درجه سانتی گراد گرمترین و سبزدشت با دمای 17 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان یزد گزارش شده است.

میرحسینی در خصوص دما هوای امشب شهر یزد، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده در اداره کل هواشناسی استان یزد برای امشب آسمانی صاف تا کمی ابری در بعد ازظهر همراه با وزش باد در شهر یزد پیش بینی می شود.

وی کاهش جزیی دما هوا را از دیگر تغییرات جوی پیش بینی شده برای استان در روزهای آینده دانست و بیان کرد: توصیه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای یزد همچنان گرم خواهد بود

هوای یزد همچنان گرم خواهد بود