مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-07اقتصادي

تعیین نقشه راهِ توسعه در رونق تولید مثمرثمر است


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه برنامه های مخابرات با محوریت تحقق شعار سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تدوین شده است افزود: - آزاد حکمت امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با اشاره به اینکه در زمینه ایجاد و حمایت از کسب و کارهای آنلاین در حوزه تولید به صورت مستقیم و غیر مستقیم از تولیدکنندگان داخلی حمایت شده است، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با فراهم آوردن زیرساخت های مخابراتی با کیفیت بالاتر گام های بلندی برای رونق تولید برداشته ایم.

وی با بیان این مهم که زیرساخت ها و بسترهای مخابراتی کمک شایانی به توسعه فعالیت های اقتصادی، تولید، توزیع و یازاریابی دارد، خاطرنشان کرد: به همین منظور با سرمایه گذاری های صورت گرفته، سرویس های با کیفیت و به روز در بستری مطمئن، امن و پایدار به تولید کنندگان ارائه می شود.

حکمت افزود: تولیدکنندگان با هدف تسریع و صرفه جویی در هزینه ی تولید می توانند از بسترهای مخابراتی در فرآیند کارخود از تولید تا توزیع به مشتری به نحو مطلوب بهره گیرند.

وی با اشاره به اینکه مخابرات به عنوان یک اهرم پیشبرنده در حوزه توسعه اقتصادی و تولید، بسترهای اینترنتی و ارتباطی چشمگیری را برای مشتریان و فعالان اقتصادی فراهم آورده است تصریح کرد: تولید کنندگان علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین نقشه راهِ توسعه در رونق تولید مثمرثمر است

تعیین نقشه راهِ توسعه در رونق تولید مثمرثمر است