مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-07سياسي

برقراری امنیت و برگزاری انتخابات سالم وظیفه اصلی مسئولان است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات یکی از دو نقش محوری فرمانداران است، تأکید کرد: برقراری امنیت و برگزاری انتخابات سالم وظیفه اصلی مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز دوشنبه در نشست فرمانداران استان با محوریت هماهنگی برای برگزاری انتخابات 28 خرداد، با قدردانی از زحمات و تلاش های فرمانداران در موضوعات مختلف، اظهار داشت: در سال های گذشته، سخت ترین دوران مدیریتی را تجربه کردیم، اما با تلاش های مسئولان، امور کشور و استان با سربلندی مدیریت شده است.

وی افزود: با وجود پیچیدگی های حوزه سیاسی و امنیتی که مهم ترین محور مسئولیت های وزارت کشور و استانداران و فرمانداران است، استان آذربایجان شرقی با تجربه و تلاش فرمانداران، یکی از امن ترین و پاک ترین استان های کشور به شمار می رود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات 28 خرداد، گفت: خوشبختانه همه فرمانداران استان تجربه برگزاری انتخابات را دارند و انتخابات مجلس در اسفند سال 98 هم تجربه خوبی از نظر برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات 28 خرداد به دلایل مختلف، متفاوت از انتخابات های گذشته است، اما با تلاش مسئولان امر، بخش عمده ای از مقدمات کار فراهم شده و آمادگی کافی در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امنیت و برگزاری انتخابات سالم وظیفه اصلی مسئولان است

برقراری امنیت و برگزاری انتخابات سالم وظیفه اصلی مسئولان است