مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-07اقتصادي

پرداخت بیش از 257 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان تهران از پرداخت بیش از 257 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت استان در سال 1399 خبر داد.

- ، سیدابوالفضل پرپنچی با ارائه گزارشی از تسهیلات پرداخت شده از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در سال گذشته، گفت: 30 هزار و 737 فقره تسهیلات قرض الحسنه در سال 1399 به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر اقشار نیازمند را، بیش از 257 میلیارد و 143 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تسهیلات اعطایی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، امور تحصیلی، بدهی و تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن بوده است.

پرپنچی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض الحسنه و بهره مندی از ظرفیت حداکثری خیّران در اعطای تسهیلات به نیازمندان، گفت: خیّران حقوقی و حقیقی می توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

پرپنچی با اشاره به اینکه یکی از خدمات غیرحضوری کمیته امداد افتتاح شعبه دیجیتال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است، بیان کرد: مشتریان و سپرده گذاران می توانند با مراجعه به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 257 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان

پرداخت بیش از 257 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان