مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-07اقتصادي

برنامه ریزی برای اشتغالزایی 80 درصدی زندانیان زنجان


تمام ظرفیت های استان در راستای تحقق اهداف اشتغال 80 درصدی زندانیان بکارگیری می شود.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دستگاه قضایی حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه خانواده های نیازمند مددجویان زندانی را از اولویت های مهم و راهبردی خود می داند و در این راستا اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

مدیرکل زندان های استان زنجان با اشاره به اینکه اشتغال زایی زمینه ساز رفع بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی زندانیان خواهد بود، اضافه کرد: مسئله مهم در کارآفرینی و اشتغالزایی ایجاد انگیزه لازم برای ترغیب خانواده ها و جذب بازار فروش محصولات تولیدی است.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در سال گذشته در دست یابی به اشتغال بیش از 50 درصدی زندانیان گفت: تحقق اشتغال 80 درصدی زندانیان و کسب درآمد و توانمندسازی خانواده های زندانیان یکی از محورهای کلیدی و اولویت های مهم سازمان در سال جدید است.

جوادی با اشاره به محدودیت ها و مشکلات عدیده در توسعه فعالیت های اشتغالزایی به ویژه کمبود فضای فیزیکی در سطح زندان های استان بیان کرد: در سال گذشته و به همت مجریان اشتغال و رؤسای زندان های تابعه با وجود تمام موانع موجود توانستیم به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم و امسال نیز امیدواریم با همت جهادی و تلاش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اشتغالزایی 80 درصدی زندانیان زنجان

برنامه ریزی برای اشتغالزایی 80 درصدی زندانیان زنجان