مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-07اقتصادي

توزیع بیش از 2500 تن کالای اساسی در استان سمنان


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اختصاص بیش از دو هزار و 500 تن کالاهای اساسی در این استان در خردادماه خبر داد.

- حمیدرضا مداح به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: در خردادماه سال جاری و به منظور تنظیم و مدیریت بازار در سطح عرضه، دو هزار و 570 تن انواع کالاهای اساسی شامل شکر سفید، روغن و برنج توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان سمنان اختصاص یافت که در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع می شود.

وی با اشاره به اقلام مشمول این طرح تصریح کرد: در این طرح، 270 تن شکر سهم خانوار به منظور مصرف مشتریان عمومی، گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان روزانه در استان توزیع می شود.

وی افزود: شبکه توزیع اقلام مذکور با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و توزیعی و شبکه های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: گشت های مشترک بازرسی در خصوص نظارت لازم برای عرضه اقلام در شبکه و رعایت قیمت های مصوب با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، انجمن حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بازرسی صنوف انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 2500 تن کالای اساسی در استان سمنان

توزیع بیش از 2500 تن کالای اساسی در استان سمنان