مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-06پزشكي

جلیلی: برنامه ای را برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال آماده کرده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اینترنتی خود با عنوان جهاد و جهش گفت: متاسفانه در ایام انتخابات به مسائلی مثل ورزش کمتر پرداخته شده است در حالیکه یکی از کارگروه هایی که ما به صورت جدی در آن کار کردیم، - کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه در ایام انتخابات به مسائلی مثل ورزش کمتر پرداخته شده در حالیکه یکی از کارگروه هایی که ما به صورت جدی در آن کار کردیم، کارگروه ورزش و تربیت بدنی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اینترنتی خود با عنوان جهاد و جهش گفت: متاسفانه در ایام انتخابات به مسائلی مثل ورزش کمتر پرداخته شده است در حالیکه یکی از کارگروه هایی که ما به صورت جدی در آن کار کردیم، کارگروه ورزش و تربیت بدنی بود.

وی افزود: محور هایی نظیر ورزش همگانی، ورزش پرورشی، ورزش حرفه ای و همچنین ورزش قهرمانی مورد بررسی قرار گرفته است و برنامه ای در این زمینه طراحی شده است.

جلیلی تاکید کرد: ورزش همگانی بسیاری ضروری است؛ در سلامت جامعه فقط وزارت بهداشت وظیفه ندارد، یک وظیفه مهم به عهده وزارت ورزش و جوانان است که می بایست در همکاری با سایر نهاد ها و دستگاه ها، زمینه همگانی کردن ورزش را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: برنامه ای را برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال آماده کرده ایم

جلیلی: برنامه ای را برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال آماده کرده ایم