مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 12:102021-06-06سياسي

عدل و تقوا عیار سنجش حاکمان در ادوار مختلف تاریخ است


نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت:مکتب امامت به عدالت شناخته می شود و عدل و تقوا عیار سنجش حاکمان در ادوار مختلف تاریخ بوده است.

- ، آیت الله شرف الدین ملک حسینی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مکتب امام جعفر صادق (ع)، مکتب عدالت است، بنابراین همه تلاش باید برای حاکم شدن عدالت در سایه دین در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مکتب امامت به عدالت شناخته می شود و مکتب امام جعفر صادق شیعی و عدالت خواه بود افزود: عدل و تقوا عیار سنجش عملکرد حاکمان در ادوار مختلف تاریخ است.

وی گفت: جامعه توحیدی، جامعه عادل است، اگر توحید را از جامعه بگیریم ظلم را بر آن حاکم کردیم و اگر عدالت را از جامعه بگیریم خدا را محو کرده ایم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آخرالزمان به تقابل حق و باطل شناخته می شود افزود: عصر غیبت عصر آزادی اهل جور و ظلم است و بشر باید مقاومت بکند، زیرا امام زمان در هنگام ظهورش، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به رشادت های جبهه مقاومت در سرزمین های اسلامی گفت: دست های ظالمان و جابران امروز باز است و بر جبهه مقاومت ظلم می کنند، اما روزی این دست ها و دست شیطان بسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدل و تقوا عیار سنجش حاکمان در ادوار مختلف تاریخ است

عدل و تقوا عیار سنجش حاکمان در ادوار مختلف تاریخ است