مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 11:002021-06-06سياسي

برگزاری مراسم دسته روی و سینه زنی شهادت امام صادق(ع) در بیجار


مراسم دسته روی و سوگواری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بیجار با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان و روحانیون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بیجار در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان با برپایی مراسم دسته روی و سینه زنی ارادت خالصانه خود را به حضرت صادق آل محمد(ص) نشان دادند.

منصور عباسی با اشاره به اینکه مراسم دسته روی و سینه زنی شهادت امام جعفر صادق(ع)  همزمان در سایر شهر و روستاهای شهرستان بیجار برگزار شد، افزود: این مراسم با همکاری هیئات مذهبی شهرستان بیجار برگزار شده است.

وی در ادامه از برگزاری مراسم ادعیه خوانی و سوگواری خبر داد و بیان کرد: مراسم سوگواری و ادعیه خوانی در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم مومن و خداجو در شرایط مناسب و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار عنوان کرد: اعزام مبلغ به مناطق روستایی و شهری در این ایام، برپایی ایستگاه های صلواتی و سلامت از دیگر اقدامات هیئات مذهبی بیجار به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیجار  انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم دسته روی و سینه زنی شهادت امام صادق(ع) در بیجار

برگزاری مراسم دسته روی و سینه زنی شهادت امام صادق(ع) در بیجار