مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-06سياسي

طرح «شهید بهنام محمودی» در 12 آموزشگاه نهاوند اجرا شد


طرح «شهید بهنام محمدی» در 12 آموزشگاه نهاوند اجرا شد.

- علی مختاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طرح شهید بهنام محمدی از سوی بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه نهاوند در 12 آموزشگاه  اجرا شده که 3 هزار و 500 نفر دانش آموز در این طرح مشارکت داشته اند.

وی طرح شهید بهنام محمدی را یکی از مهمترین طرح های بسیج دانست که از حدود سه سال پیش در کشور با محوریت خانه، مدرسه و مسجد آغاز شده است و در ادامه افزود: با توجه به شیوه بیماری کرونا این طرح از اسفندماه سال 98 تاکنون در قالب فضای مجازی در پیام رسان ایتا و یا حضوری با گروه های کم جمعیت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اجرا شده است.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر تقویت جوانان انقلابی تاکید فراوان دارند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید بهنام محمدی در همین راستا بوده که تاکنون جوانان مستعدی از بین مدارس برای حضور در مساجد انتخاب شده اند.

وی اظهار کرد: در این طرح سه مجموعه مدرسه، مسجد و خانه با یکدیگر پیوند خورده تا هویت انقلابی در دانش آموزان شکل گرفته و تقویت شود.

مختاری تصریح کرد: گفتمان سازی انقلاب در بین دانش آموزان و شناسایی استعدادها و نخبگان مدارس یکی از مهمترین اهداف و محورهای مهم این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «شهید بهنام محمودی» در 12 آموزشگاه نهاوند اجرا شد

طرح «شهید بهنام محمودی» در 12 آموزشگاه نهاوند اجرا شد