مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-06سياسي

199 بازرس در نهاوند بر انتخابات نظارت دارند


رییس هیات نظارت بر انتخابات در نهاوند گفت: به منظور نظارت بر مراحل اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، 199 نفراز بازرسین به طور مستقیم با حضور در مراکز شعب بر نجوه برگزاری انتخابات نظارت می کنند.

- آیت صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: کار تشکیل هیات های بازرسی به موجب تبصره 9 ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 69 انتخابات شوراها از سوی وزارت کشور انجام می شود تا بر رعایت اصل بی طرفی و برگزاری سالم انتخابات نظارت کنند.

وی افزود: به موجب این قانون در شهرستان نهاوند نیز هیات بازرسی تشکیل شد و برای آموزش بازرسان و چگونگی انجام وظایف قانونی کلاس های آموزشی در چند جلسه برگزار شده است.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه در این دوره های آموزشی برگزار شده بر رعایت  اصل بی طرفی توسط بازرسین تاکید شده است،افزود: در این دوره از انتخابات، 187 بازرس ثابت، 12 سربازرس کار نظارت بر انتخابات در شهرستان نهاوند را عهده دار هستند.

وی گفت: به منظور حضور دائم بازرسان در پای صندوق های رای علاوه بر این تعداد، 19 بازرس و دو سربازرس نیز برای مواقع نیاز در آماده باش به هستند تا در صورت نیاز در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

199 بازرس در نهاوند بر انتخابات نظارت دارند

199 بازرس در نهاوند بر انتخابات نظارت دارند