مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-06سياسي

قهر با انتخابات به اسلام ضربه می زند


گلایه های مردم در مورد مشکلات به حق است ولی قهر با انتخابات مشکلی را حل نمی کند و به اسلام ضربه می زند.

- ، حجت الاسلام احمد مروی در مراسم روز شهادت امام جعفر صادق (ع) که به همت مدیریت حوزه علمیه خراسان در محل حوزه علمیه نواب مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق (ع) و امام باقر (ع) در دورانی زیست می کردند که بهترین فرصت برای بیان حقایق دینی و تفسیر و تبیین مسائل دینی و رفع شبهات و سوالات و ابهامات بود.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: حکومت غاصبانه بنی امیه رو به زوال می رفت و پایه های این حکومت لرزان بود و از سوی دیگر بنی عباس تازه روی کار آمده بودند و پایه های حکومت جبار بنی عباس هم تحکیم نشده بود و امامین صادقین (ع) از این فرصت برای تربیت شاگردان و فقاهت اسلام و مسائل توحیدی، بهترین استفاده را کردند.

ما فقط در مسائل فقهی مدیون امام صادق (ع) هستیم؛ درس های امام صادق (ع) در فقه ایشان متبلور شده اما در مسائل کلامی و توحیدی و هستی شناسی و دیگر ابعاد نیز شیعه مدیون امام صادق (ع) است و نه فقط شیعه، بلکه جهان اسلام مدیون ایشان است که شاگردان بزرگی را در این آسمان تربیت کردند.

مروی گفت: درس امام صادق (ع) صرفاً بیان احکام شرعی صرف نبود؛ اگر امام صادق (ع) و امام باقر (ع) صرفاً در گوشه مسجد می نشستند و صرفاً فقه برای مردم می گفتند و کاری به مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با انتخابات به اسلام ضربه می زند

قهر با انتخابات به اسلام ضربه می زند