مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-06بين الملل

ارتش یمن پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان سعودی را هدف قرار داد


پس ادعای ائتلاف سعودی مبنی بر رهگیری پهپاد شلیک شده از خاک یمن، ارتش یمن اعلام کرد که برخورد پهپاد با پایگاه هوایی سعودی در جنوب غرب عربستان به دقت صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از ادعای بامدادی ائتلاف سعودی، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، صبح امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب غرب عربستان هدف حمله پهادی قرار گرفته است.

در بیانیه  مذکور آمده است: با یاری خداوند، یگان پهپادی ارتش یمن، بامداد امروز (یکشنبه)، در عملیاتی تهاجمی پایگاه ملک خالد در خمیس مشیط را با پهپاد قاصف 2k هدف قرار داده و این برخورد به دقت صورت گرفته است.

یحیی سریع تأکید کرد که این حمله در چارچوب حق مشروع و در پاسخ به تداوم تجاوزها و محاصره ائتلاف سعودی علیه مردم یمن انجام شده است.

این اعلام پس از آن صورت می گیرد که سخنگوی ائتلاف سعودی، بامداد امروز، مدعی شد که پدافند هوایی مستقر در جنوب غرب این کشور توانسته یک پهپاد یمنی را رهگیری کند.

ائتلاف سعودی در ادامه بیانیه خود همچنین اعلام کرده بود: ما اقدامات لازم برای حفاظت از خود مطابق با قوانین بین المللی را انجام می دهیم .

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یمن پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان سعودی را هدف قرار داد

ارتش یمن پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان سعودی را هدف قرار داد