مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-06سياسي

اراضی بام ساوه تعیین تکلیف می شود


اراضی بام ساوه تعیین تکلیف می شودرییس اوقاف و امور خیریه ساوه از تلاش به منظور تعیین تکلیف اراضی بام ساوه و حل مشکل مردم بعد از سال ها بلاتکلیفی خبر داد.

- حجت الاسلام سعید عطاللهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با بقاع متبرکه و اهمیت وقف  1000 دقیقه مستند با موضوع آشنایی با موقوفات و بقاع متبرکه این شهرستان تولید شده است.

وی تصریح کرد: این مستند با موضوع آشنایی با موقوفات و بقاع متبرکه و فعالیت های تحقیقاتی را از عرصه هایی دانست که امروز جامعه نیازمند وقف در آنهاست و باید موقوفات به سمت آنها هدایت شود.

رییس اوقاف و امور خیریه ساوه  در ادامه با بیان اینکه ساوه با 73 متولی موقوفات بیشترین متولی موقوفات غیر متصرفی در سطح استان مرکزی را به خود اختصاص داده است، گفت: وقف غیر متصرفی بدین معناست که اداره موقوفات به عهده متولی است و اداره اوقاف، نقش نظارتی دارد، از این رو ضرورت دارد تا رسانه ها فرهنگ سازی کنند و رابطه متولیان با اوقاف بیشتر شود تا مشکلات احتمالی درخصوص مدیریت موقوفه بوجود نیاید.

وی افزود: در این خصوص امسال یک مورد وقف متناسب با نیاز جامعه در بخش فرهنگی انجام شد که واقف خیر اندیشی در غرق آباد ، منزل مسکونی را جهت گسترش فرهنگ قرآنی وقف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی بام ساوه تعیین تکلیف می شود

اراضی بام ساوه تعیین تکلیف می شود