مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-06سياسي

عشایر درخت تنومند این سرزمین/ ایران اسلامی در جهان یک قدرت انکار نشدنی است


ایران اسلامی در جهان یک قدرت انکار نشدنی است و این قدرت به واسطه باوری است که مردمان و شهیدان این سرزمین در میدان به دست آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، سردار بوعلی در سالروز قیام خونین 15 خرداد در جمع بسیجیان شهرستان فیروزآباد با اشاره به حضور عشایر در برهه های مختلف انقلاب گفت: عشایر درخت تنومند این سرزمین است که ریشه در خاک دارد و بزرگانی که از طوایف این سرزمین همواره نام نیک از خود به جا گذاشته اند بی شک به واسطه اعتقاد و باور و عملی که در راه دفاع از اسلام و ولایت داشته اند به دست آمده است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: تاریخ درخشان این سرزمین خصوصاً شهرستان فیروزآباد همواره پیروزمندانه بوده است و خواهد بود.

وی با اشاره به حضور پرشور بسیجیان در این همایش گفت: مردم همواره به باوری که از اسلام، قرآن و راه شهیدان دارند در همه عرصه ها خوش درخشیده و ثابت قدم بوده اند و هستند و این حضور امروز هم بر این معناست که در این روز مقدس که نیاز به یادآوری دارد در راهی که امام راحل تعیین کرده است ثابت قدم مانده اند.

سردار بوعلی با اشاره به پیروزی های محور مقاومت در اظهار داشت: امروز ما شاهد این هستیم  که فرهنگ مقاومت در کل منطقه خاورمیانه یک فرهنگ پذیرفته شده است و مردمان این سرزمین این را باور کرده اند و نتیجه گرفته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر درخت تنومند این سرزمین/ ایران اسلامی در جهان یک قدرت انکار نشدنی است

عشایر درخت تنومند این سرزمین/ ایران اسلامی در جهان یک قدرت انکار نشدنی است