مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-05اقتصادي

معضلی دیگر به نام پایین بودن کیفیت نان/ چه نان هایی برای مصرف بهتر است؟


کاهش کیفیت نان در برخی نانوایی های ایلام موجب نارضایتی شهروندان شده و نانوایان این بی کیفیتی را به دلیل پایین بودن کیفیت آرد می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مهم ترین علت پایین بودن کیفیت نان، نامرغوب بودن آرد تولیدی است، نان در فرهنگ ایرانی ها دارای جایگاه والایی بوده، نان برکت سفره است و به عنوان مهم ترین جز سبد غذایی خانوار و یکی از خریدهای همیشگی و روزانه هر خانواده ایرانی محسوب می شود اما همیشه با حاشیه های فراوانی مانند نان سبوس دار و تیره یا نان خمیر و سفید، بالا رفتن قیمت ها، پایین آمدن وزن، کم شدن کیفیت و عدم مرغوبیت، اضافه شدن افزودنی های غیر مجاز به خمیر و چالش پخت و نگهداری صحیح همراه بوده است.

به نظر می رسد حل مشکل نان در گرو اصلاح گندم تولیدی است؛ اینکه نان خمیر بوده و وسط آن خشک شده باشد و نان امروز را فردا نتوان خورد یکی از مواردی است که می شود به آن اشاره کرد؛ هر چند اکثر نانوایان دلیل بی کیفیتی نان را عرضه آرد بی کیفیت اعلام می کنند و از کیفیت آرد عرضه شده، گلایه دارند اما در کارخانه های تولید آرد، مهارت نانوایان را علت بی کیفیت شدن نان می دانند.

در این میان چیزی که به وفور احساس می شود خلا نظارت دوسویه بر نانوایان و عرضه کنندگان آرد است؛ با توجه به حساسیت موضوع لازم است تا در خصوص تهیه آرد، نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلی دیگر به نام پایین بودن کیفیت نان/ چه نان هایی برای مصرف بهتر است؟

معضلی دیگر به نام پایین بودن کیفیت نان/ چه نان هایی برای مصرف بهتر است؟