مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-05سياسي

حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می برد


عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می برد، افزود: مشارکت بالای آحاد مردم در این انتخابات مسئله مهمی است و در کنار آن انتخاب اصلح نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی اظهار داشت: اگرچه به واسطه بزرگداشت سالروز قیام 15 خرداد و شهدای آن قیام به مقام شامخ آنان ارج نهاده می شود اما از این شهیدان مظلوم حتی مزاری هم به یادگار نمانده است.

وی در ادامه به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نیز  اشاره کرد و ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با درایت و آینده نگری خود تحولی بزرگ در ملت ایران ایجاد کرد تا جایی که روح قدسی و الهی به جوانانی دمیده شد که حتی بعضی از آنها نه به مسجد می رفتند و نه نماز می خواند.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: نقش امام و روحانیت که این تحول انقلابی و اجتماعی را در جوانان ایجاد کرد، نباید در جامعه خاموش شود به ویژه آنکه در سال های پس از انقلاب اسلامی نیز با هدایت های امام راحل، سیل عظیم جوانان مشتاق به جبهه ها اعزام شد.

پورمحمدی گفت: این انقلاب ارزان به دست نیامده و این همه شهید تقدیم انقلاب و اسلام شده است و در این راه علما و روحانیون بسیاری در سیاه چاله های طاغوت جان خود را از دست داده اند؛ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می برد

حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می برد