مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-05سياسي

28 خرداد به کسانی که درد مردم را بفهمد رأی دهیم


باید در 28 خرداد با شناخت یاران امام(ره) به کسانی که درد مردم را از نزدیک لمس می کنند، رای دهیم.

- ، سعید حدادیان ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت 15 خرداد و در جمع مردم ورامین در مصلی صاحب الزمان (عج) طی سخنانی گفت: یکی از درس های قیام 15 خرداد که در دوران خفقان و تهدید، مأموران رژیم شاه رخ داد این بود، که نباید بصیرت را در خیابان های بالای شهر جستجو کرد و بی شک بصیرت و درس دین شناسی را سال 42، مردم این دیار با لباس کارگری و حتی نداشتن سواد به ما یاد دادند.

وی افزود: امروز 15 خرداد شما در دانشگاه های اسراییل تدریس می شود و این ولایت مداری را شهدای شما در ایران اسلامی گسترش دادند.

این مداح اهل بیت (ع) ادامه داد: در سال 42، اجداد شما ورامینی ها بدون ثبت دوربین ها و لنزها و با اینکه می دانستند خطر و تهدید است به صحنه آمدند، در اندازه گیری درجه اخلاصشان و با یک نگاه ظریف و دقیق آنها بدریون بودند و شهدای شما شهدای بدر انقلاب ما هستند.

حدادیان با انتقاد از مدیرانی که فقط پست می گیرند و در این سمت ها غرق می شوند عنوان کرد: مدیران اگر سمت و مقامی را می خواهند قبول کنند بداند که امام گفت من یک موی کوخ نشیان را به کاخ نشینان نمی دهم اما متأسفانه کاخ نشینان، مسند نشین شده اند و مردم باید در 28 خرداد با شناخت یاران امام و کسانی که درد مردم را از نزدیک لمس می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 خرداد به کسانی که درد مردم را بفهمد رأی دهیم

28 خرداد به کسانی که درد مردم را بفهمد رأی دهیم