مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-05سياسي

مردم برای جبران مشکلات ایجاد شده از سوی دولت فعلی، آگاهانه انتخاب کنند


رییس بسیج اساتید دانشگاه تهران با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام است، گفت: دولت فعلی طی 8 سال گذشته تولید، اشتغال، مسکن و زندگی مردم را با برجام به بازی گرفت.

- عبدالرضا سیف رییس بسیج اساتید دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در این دولت با تورم لحظه ای اقتصاد کشور بر باد رفت، گفت: حضور مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می شود و دولتی که با رای اکثریت مردم بر سرکار بیاید بدون شک می تواند مشکلات اساسی کشور را یکی پس از دیگری پر قدرت رفع کند.

وی افزود: دولت غرب زده فعلی  طی 8 سال زندگی مردم ، تولید، اشتغال و مسکن را با برجام به بازی گرفت در صورتی که می توانست با اقتصاد مقاومتی پیش رود و چرخ دنده های اقتصاد را با سرعت مطلوب به حرکت دربیاورد اما اکنون  مردم برای جبران عقب ماندگی باید آگاهانه انتخاب و در انتخابات مشارکت کنند.

سیف تصریح کرد: متاسفانه دولت فعلی با مقوله برجام همه سرمایه و دستاوردهای هسته ای کشور را ضعیف و تعطیل کردند و با بی اعتمادی خسارت و ظلم های زیادی اتفاق افتاد.

اکنون مردم باید با مشارکت حداکثری نقص های دولت غرب زده را جبران کرده و آرامش را به تولید ، معیشت ، اقتصاد و مسکن ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای جبران مشکلات ایجاد شده از سوی دولت فعلی، آگاهانه انتخاب کنند

مردم برای جبران مشکلات ایجاد شده از سوی دولت فعلی، آگاهانه انتخاب کنند