مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-05بين الملل

نامزد آسانژ آزادی او را خواستار شد


نامزد جولیان آسانژ نیز به جمع شهردار شهر ژنو سوییس و کارشناس امور شکنجه سازمان ملل در درخواست برای آزادی فوری این بیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس از زندان انگلیس و دادن پناهندگی امن به او در کشوری دیگر پیوست.

- نامزد جولیان آسانژ نیز به جمع شهردار شهر ژنو سوییس و کارشناس امور شکنجه سازمان ملل در درخواست برای آزادی فوری این بیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس از زندان انگلیس و دادن پناهندگی امن به او در کشوری دیگر پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ماه ژانویه یک قاضی انگلیسی با استرداد جولیان آسانژ بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس به آمریکا به جهت محاکمه اش در آنجا به اتهام افشای اسناد محرمانه مخالفت کرده و آسانژ 49 ساله در حال حاضر در لندن محبوس است و انتظار فرآیند تجدید نظر خواهی آمریکا در این حکم را می کشد.

استلا موریس، نامزد آسانژ در ژنو به تیم نیلز ملزر، گزارشگر ویژه امور شکنجه سازمان ملل و فردریک پرله، شهردار شهر ژنو در درخواست برای آزادسازی او از زندان و لغو رویه های استردادش پیوست.

آنها از سازمان های بین المللی مستقر در این شهر سوییس خواستند به آزاد ساختن آسانژ از زندان کمک کنند و از سوییس و دیگر کشوهای دموکراتیک خواستند به این هکر سابق استرالیایی پناهندگی به منظور محافظت از او در مقابل دیگر پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد آسانژ آزادی او را خواستار شد

نامزد آسانژ آزادی او را خواستار شد