مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-05سياسي

نخبگان مسیر انتخاب و نقش حضور مردم را تبیین کنند


علاوه بر تبیین مسیر توسط نخبگان کشور دولتمردان باید توجه به مطالبات مردم راه را برای حضور و مشارکت مردم هموار کنند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: شهادت امام صادق (ع) رییس مذهب شیعه با حرکت ملت عظیم ایران و پیوندشان با فقاهت و مرجعیت و سیاست برای مبارزه با سردمداران شرک و کفر و نفاق در هم تنیده شده است.

وی افزود: فرقی نمی کند طاغوت بنی امیه باشد یا دستگاه سلطه در دنیای امروز که در برابر حق و منافع ملت ها ایستاده و دشمن شناسی و ایستادگی مقابل طاغوت یکی از آموزش های الهی و سیاست های اولیا دین بوده است.

ویژگی شخصیت های قابل پیروی از زبان امام صادق (ع) امام جمعه موقت تهران گفت: از سوی دیگر امام صادق (ع) برای شناخت پیروان اولیا خدا و عدم گمراهی مردم چند ویژگی را برشمرده است که از چنین افرادی پیروی کنند.

شخصیت هایی که با کتاب و سنت آشنا و با متون دینی مرتبط هستند، در فهم دین تحقیق و تبیین اوامر الهی اهل نظر و دانش هستند و اهل معرفت و اجتهاد است.

وی افزود: علما و فقهای تربیت یافته در مدرسه اهل بیت (ع) قابل مراجعه هستند و برای برون رفت از تنگناها و فهم راه امام صادق (ع) چنین افرادی را معرفی نموده است که همین مدرسه اهل بیت (ع) نیز راه را برای قیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان مسیر انتخاب و نقش حضور مردم را تبیین کنند

نخبگان مسیر انتخاب و نقش حضور مردم را تبیین کنند