مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-05حوادث

برخورد اتوبوس با منزل دیوار یک مسکونی در شهر هوره


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری از برخورد اتوبوس با یک منزل مسکونی در شهر هوره خبر داد و گفت: هفت مصدوم در این حادثه به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند و رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان ادامه دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری از برخورد اتوبوس با یک منزل مسکونی در شهر هوره خبر داد و گفت: هفت مصدوم در این حادثه به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند و رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان ادامه دارد.

محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا از برخورد یک دستگاه اتوبوس با دیوار یک منزل مسکونی در شهر هوره از توابع شهرستان سامان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون شش دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده اند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: در این حادثه هفت مصدوم پس از اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان اورژانس 115 به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

وی بیان کرد: رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان این حادثه توسط کارشناسان اورژانس در حال انجام است.

انتهای پیام محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا از برخورد یک دستگاه اتوبوس با دیوار یک منزل مسکونی در شهر هوره از توابع شهرستان سامان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون شش دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد اتوبوس با منزل دیوار یک مسکونی در شهر هوره

برخورد اتوبوس با منزل دیوار یک مسکونی در شهر هوره