مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-05اجتماعي

احتمال نزدیک شدن حیات وحش به مراکز انسانی


روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس در خصوص تداوم خشکسالی و احتمال نزدیک شدن حیوانات به مراکز انسانی برای تهیه غذا، هشدار داد.

- ایسنا/فارس روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس در خصوص تداوم خشکسالی و احتمال نزدیک شدن حیوانات به مراکز انسانی برای تهیه غذا، هشدار داد.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از مردم خواست تا با توجه به شرایط دشوار خشکسالی های اخیر و برای کاهش تعارضات و پیشگیری از خسارت ها و آسیب های احتمالی مواردی را در مواجهه با حیات وحش رعایت کنند.

در اطلاعیه روابط عمومی محیط زیست، با اشاره به تحویل یک قلاده خرس نابالغ توسط فردی در شهرستان مرودشت به اداره محیط زیست و بروز تصادف براثر تردد یک راس گورخر در جاده های استان فارس، نسبت به احتمال مواجهه با حیوانات وحشی در نقاط مختلف فارس هشدار داد.

محیط زیست استان فارس از شهروندان درخواست کرده است که در چنین شرایطی برای کاهش تعارضات و پیشگیری از خسارت ها و آسیب های احتمالی، نسبت به پوشاندن حوضچه ها، چاه ها و استخرهای کشاورزی اقدام کرده و آبشخورهای کوچکی در اطراف مراکز زندگی ایجاد کنند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از کشاورزان و باغداران، درخواست کرده است که نسبت به افزایش گشت زنی اطراف مزارع و باغها اقدام کنند و همچنین مردم هم در صورت ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نزدیک شدن حیات وحش به مراکز انسانی

احتمال نزدیک شدن حیات وحش به مراکز انسانی