مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-05بين الملل

گزارش اطلاعاتی آمریکا حقایق نهایی یا کاملی درباره یوفو ها ارائه نمی کند


بر اساس گزارش رسانه ها، قرار نیست مقام های آمریکا در گزارش اطلاعاتی خود درباره پدیده اشیای پرنده ناشناس (یوفو) که به زودی منتشر می شود حقایق نهایی یا کاملی درباره آنها ارائه کنند.

- گزارش اطلاعاتی آمریکا حقایق نهایی یا کاملی درباره "یوفو"ها ارائه نمی کند بر اساس گزارش رسانه ها، قرار نیست مقام های آمریکا در گزارش اطلاعاتی خود درباره پدیده اشیای پرنده ناشناس (یوفو) که به زودی منتشر می شود حقایق نهایی یا کاملی درباره آنها ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بعد از چند دهه تئوری های توطئه، ساخت برنامه های تلویزیونی و فیلم ها درباره یوفوها و همین طور لطیفه و شوخی روسای جمهوری آمریکا درباره آنها، این که سرانجام مقام های اطلاعاتی دولتی درباره آنها ارزیابی می کنند می تواند یک واقعیت ملموس تر را ارائه کند که احتمالا ذهنیت کسی را در قبال این مساله تغییر نمی دهد.

بر اساس این گزارش، محققان سند و مدرکی دال بر اینکه مشاهده یوفوها مرتبط با بیگانه های فرازمینی باشد، نیافته اند اما در عین حال نمی توانند مرتبط بودن شان با آنها را هم رد کنند.

دو مقام مطلع به گزارش سایت قطره و به نقل ازمذکور که قرار است اواخر ماه جاری میلادی به کنگره ارائه شود نیز می گویند دولت آمریکا نمی تواند توضیح قطعی درباره پدیده های هوایی شناسایی شده توسط خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اطلاعاتی آمریکا حقایق نهایی یا کاملی درباره یوفو ها ارائه نمی کند

گزارش اطلاعاتی آمریکا حقایق نهایی یا کاملی درباره یوفو ها ارائه نمی کند