مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-05اقتصادي

هشدار مدیریت بحران در مورد افزایش شنا در کانال های آبیاری


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با گرم شدن هوا، عده ای از هم استانی ها، علی رغم هشدارها و اخطارهای صادره از طریق رسانه ها و فضای مجازی، مبادرت به شنا و آب تنی در کانال مادر و شبکه آبرسانی دشت قزوین می نمایند که متاسفانه در برخی موارد منجر به فوت بعضی ازین افراد می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قدرت اله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به افزایش تعداد افرادی که اقدام به شنا در کانال های آبیاری دشت قزوین می کنند، اظهار داشت: با گرم شدن هوا، عده ای از هم استانی ها، علی رغم هشدارها و اخطارهای صادره از طریق رسانه ها و فضای مجازی، مبادرت به شنا و آب تنی در کانال مادر و شبکه آبرسانی دشت قزوین می نمایند که متاسفانه در برخی موارد منجر به فوت بعضی ازین افراد می گردد.

وی افزود: مردم بدون اطلاع از وضعیت فیزیکی و شدت آب جاری در  کانال با زندگی خود بازی می کنند و این در حالیست که  حتی تعدادی از شناگران ماهر نیز در این کانال غرق شده اند.

مهدیخانی  ادامه داد: مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و شرکت آب منطقه ای باید با رسیدن به یک خط مشی واحد و با حمایت دستگاه قضایی نسبت به ایمن سازی و جلوگیری از اقدام به شنا در شبکه کانالهای آبیاری استان اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران در مورد افزایش شنا در کانال های آبیاری

هشدار مدیریت بحران در مورد افزایش شنا در کانال های آبیاری