مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-05ورزشي

مصاف تیم فوتبال ناشنوایان ایران و عراق


تیم فوتبال ایران در دومین دیدار مقدماتی خود در رقابت های انتخابی المپیک ناشنوایان فردا یکشنبه 16 خرداد به مصاف تیم عراق خواهد رفت.

- تیم فوتبال ایران در دومین دیدار مقدماتی خود در رقابت های انتخابی المپیک ناشنوایان فردا یکشنبه 16 خرداد به مصاف تیم عراق خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان از روز چهارشنبه 12 خرداد با حضور 7 تیم ایران، عراق، مالزی، کره جنوبی، ازبکستان، افغانستان و تایلند در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شده است و تیم ایران در اولین دیدار مقدماتی خود برابر تیم مالزی به نتیجه مساوی یک- یک دست یافت .

تیم ایران در حالی فردا یکشنبه 16 خرداد ساعت 30: 20 به مصاف تیم عراق خواهد رفت که این تیم روز گذشته مالزی را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده است و کار سختی را برای پیروزی برابر این تیم خواهد داشت .

در دیگر رقابتهای فردا، ازبکستان ساعت 18 به مصاف تیم افغانستان خواهد رفت و کره جنوبی ساعت 20:30 با تایلند دیدار خواهد داشت.

تیم ازبکستان در نخستین دیدار خود در رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان 5 بر 3 تیم تایلند را شکست داد و کره جنوبی 4 بر 2 افغانستان را مغلوب خود کرد.

رقابتهای فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان تا 21 خرداد در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش ادامه دارد و در پایان، 4 سهمیه بین 7 تیم شرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف تیم فوتبال ناشنوایان ایران و عراق

مصاف تیم فوتبال ناشنوایان ایران و عراق