مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-05سياسي

برگزاری همایش تاثیر مکتب معرفتی امام صادق(ع) در ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)


رییس هیأت مدیره مؤسسه پویندگان انوار توحید از برگزاری همایش «تأثیر مکتب معرفتی امام صادق(ع) بر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و نهضت انقلاب اسلامی» در روز شانزدهم خرداد ماه در شهر مقدس قم خبر داد.

- حسین واثقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مؤسسه تحقیقاتی انوار توحید بر اساس اهداف و رسالت های بنیادین خود و در راستای تقویت ارزش های اخلاقی و معرفتی نظام مقدّس جمهوری اسلامی و هم چنین تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تهذیب منطبق با اخلاق عملی، همایش تأثیر مکتب معرفتی امام صادق(ع) بر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و نهضت انقلاب اسلامی را برگزار می کند.

وی در ادامه در تبیین محورهای همایش بیان کرد: محور همایش بر اساس تبیین گزاره های معرفتی موجود در کلمات امام صادق(ره) در حوزه اخلاق و عرفان است، به ویژه کتاب مصباح الشریعه که منسوب به آن حضرت بوده و علمای بزرگی به شرح و تدریس آن پرداخته اند.

رییس هیأت مدیره مؤسسه پویندگان انوار توحید همچنین با بیان این که این همایش شانزدهم خردادماه از ساعت 17:30 الی 20 در سالن اجتماعات دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار می شود، افزود: آن چه مسلم است امام خمینی(ره) به عنوان فقیه سنت گرایی که کتاب تحریرالوسیله ایشان همچنان یکی از معتبرترین متون فقهی تدریسی در حوزه های علمیه است، دارای شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تاثیر مکتب معرفتی امام صادق(ع) در ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)

برگزاری همایش تاثیر مکتب معرفتی امام صادق(ع) در ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)