مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-05سياسي

کوچک شدن سفره مردم عادلانه نیست


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم ثروت ها و منابع خدادی، عادلانه نیست که سفره مردم روز به روز کوچک تر شود.

- حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (15 خردادماه) در جمع مردم خرم دره با بیان اینکه اگر بگوییم برای تحقق عدالت در جامعه صدها هزار شهید تقدیم انقلاب شده است حرف بیراهی نزده ایم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: به رغم اینکه در بعضی از زمینه ها ما موفق به تحقق عدالت شده ایم اما در بسیاری از زمینه ها عدالت تحقق پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه سوال اصلی این است که چرا عدالت در بسیاری از ساحت ها تحقق نیافته و عدم تحقق آن چه آثاری داشته است، اضافه کرد: اگر امروز مردم ما سرخورده، ناراحت و گلایه مند هستند، از بی عدالتی است.

این مسئول با بیان اینکه با وجود ثروت های فراوان خدادادی، عادلانه نیست که سفره مردم چنین خالی و کوچک شود، بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از جوانان ما برای دریافت چند میلیون وام، با مشکل مواجه هستند و این در حالی است که کسانی را داریم که چندین میلیارد وام گرفته اند بدون اینکه حتی یک تضمین در بانک بگذارند.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شمشیر عدالت دولبه است و از نگاه اسلامی لبه هایی که به سمت گردن کلفت ها است، باید تیزتر و برنده تر باشد، ادامه داد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک شدن سفره مردم عادلانه نیست

کوچک شدن سفره مردم عادلانه نیست