مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-05بين الملل

کاردینال آلمانی به خاطر رسوایی سوء استفاده جنسی از کودکان استعفا کرد


کاردینال راینهارد مارکس، مقام ارشد کاتولیک آلمان، به خاطر رسوایی ناشی از سوء استفاده جنسی از کودکان توسط اعضای کلیسای کاتولیک آلمان از پاپ خواسته است او را از ادامه خدمت در این مقام معاف کند.

- کاردینال راینهارد مارکس، مقام ارشد کاتولیک آلمان، به خاطر رسوایی ناشی از سوء استفاده جنسی از کودکان توسط اعضای کلیسای کاتولیک آلمان از پاپ خواسته است او را از ادامه خدمت در این مقام معاف کند.

مارکس بارها به سوءاستفاده جنسی در کلیسا و پنهانکاری رهبران کلیسا اعتراض کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دویچه وله، کاردینال راینهارد مارکس، بالاترین مقام کلیسای کاتولیک در آلمان استعفای خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد.

کاردینال راینهارد مارکس اسقف اعظم مونیخ و فرایزینگ روز جمعه چهارم ژوئن (14 خرداد) با صدور یک بیانیه خطاب به پاپ فرانسیس گفته است مسؤولیت خود در برابر فاجعه سوءاستفاده جنسی توسط مقام های کلیسای کاتولیک در دهه اخیر را می پذیرد.

به گفته کاردینال مارکس تحقیقات و گزارش های 10 سال گذشته به او نشان داده است که بروز این اتفاقات به اشتباهات شخصی و اداری برمی گردد.

کاردینال مارکس در نامه خود به پاپ فرانسیس نوشته است: برای من مهم است که خود را در بار مسؤولیت فاجعه سوء استفاده جنسی از کودکان توسط مقامات کلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاردینال آلمانی به خاطر رسوایی سوء استفاده جنسی از کودکان استعفا کرد

کاردینال آلمانی به خاطر رسوایی سوء استفاده جنسی از کودکان استعفا کرد