مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-05اجتماعي

او برای حفظ محیط زیست خلق شده است


این روزها دست اندازی انسان به طبیعت خداوندی به آن اندازه زیاد شده که اگر کسی، دستی به یاری آن بلند کند شبیه یک معجزه است، اما هنوز هستند کسانی که بخشی از زندگی خود را نذر دوستی با محیط زیست کرده اند.

- ایسنا/اصفهان این روزها دست اندازی انسان به طبیعت خداوندی به آن اندازه زیاد شده که اگر کسی، دستی به یاری آن بلند کند شبیه یک معجزه است، اما هنوز هستند کسانی که بخشی از زندگی خود را نذر دوستی با محیط زیست کرده اند.

نیازی نیست که دنبال چهره های مشهوری همچون تقی ابتکار، اسکندر فیروز و مه لقا ملاح باشیم، زیرا در هر گوشه ای از این کشور حامیان محیط زیست هستند که ارزشمندترین سال های زندگی شان را برای حفظ منابع طبیعی صرف کرده اند.

خانه مرحوم استاد احمد موتورچی، سال هاست که برای بسیاری از دوستداران طبیعت و محیط زیست در منطقه کاشان یک نشانی آشنا است، چرا که مقداد تاج الدین 40 ساله فرزند احمد موتورچی نیمی از عمر خود را با درمان پرندگان و نجات مار و عقرب گذرانده است.

مقداد تاج الدین در گفت و گو با ایسنا، گفت: شاید خداوند با همه مهربانی و حکمت خودش، مرا برای حمایت و مراقبت از موجودهای بی پناه این جهان در این گوشه از کویر خلق کرده است.

وی افزود: این خانه و حیاط آن به اندازه ای جا دارد که بتوانم هر روز سال را از حیوانات مجروح مراقبت کنم و امروز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

او برای حفظ محیط زیست خلق شده است

او برای حفظ محیط زیست خلق شده است