مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-04سياسي

فرماندار صحنه: با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخورد قانونی می شود


هرگونه تبلیغات قبل از موعد انتخاباتی و استفاده از عناوین جعلی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: تبلیغات انتخابات پیش روی شورای اسلامی شهر و روستا براساس قانون، از 20 خردادماه به مدت هفت روز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: براساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، درج درجات تحصیلی، عناوین دروغین و فعالیت های نامزد در آثار تبلیغاتی باید براساس مستندات قانونی در روز ثبت نام باشد و در صورت رویت و ارائه گزارش به این فرمانداری با متخلفان برخورد می شود.

فرماندار صحنه ادامه داد:: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر به هیچ عنوان حق تبلیغ زود هنگام ندارند و باید در زمان مشخص شده تبلیغ کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت کاندیداهای احتمالی در فضاهای مجازی نیز همانند فضای واقعی رصد می شود و به طور حتم مستندسازی خواهد شد، نامزدهای انتخاباتی را به قانونمند بودن و قانونمداری دعوت کرد.

حیدری در پایان، افزود: دستورالعمل تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  بعد از اعلام نتیجه قطعی هیأت مرکزی نظارت توسط کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان در اختیار نامزد ها قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار صحنه: با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخورد قانونی می شود

فرماندار صحنه: با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخورد قانونی می شود