مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 18:502021-06-04سياسي

تاریخ انقلاب مدیون 15 خرداد است/ ورامین پیشگام حرکت های انقلابی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا شامگاه امروز در مراسم پیشوای قیام، اظهار کرد: تاریخ انقلاب مدیون 15 خرداد است و مردم این دیار، قیام تاریخی خود را از کنار مضجع نورانی حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) آغاز کردند و در باقرآباد به دست ماموران رژیم ستمشاهی به خاک و خون کشیده شدند.

وی گفت: امروز بیش از هر زمانی به جریان 15 خرداد و پشتوانه ای که این نهضت را بوجود آورد نیازمندیم؛ آن پشتوانه ای که مردم آن دوران را در دفاع از مرجعیت دینی و امام بزرگوار و در محکومیت توهین و هتک حرمت به مرجعیت به حرکت درآورد.

امام جمعه پیشوا ادامه داد: آنانکه این قیام تاریخی را آفریدند مردم عادی، کشاورزان، بازاریان، دامداران و اقشار مختلف بودند و با یک بصیرت و معرفت بالا این قیام را آغاز کردند.

وی افزود: در سال 42 پیشوا یک روستا ولی با معرفت بالا بوده است؛ تمامی مردان این خطه که توانایی حرکت داشتند به پای کار آمدند و از این منطقه بپا خاستند.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: امروز هم شاهد هستیم که دیار 15 خرداد پیشگام مباحث انقلابی است و در همه راهپیمایی ها، دفاع از مرجعیت، حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و کارآمد پیشگام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ انقلاب مدیون 15 خرداد است/ ورامین پیشگام حرکت های انقلابی است

تاریخ انقلاب مدیون 15 خرداد است/ ورامین پیشگام حرکت های انقلابی است